Monday, January 25, 2010

doa dari hati...

doa itu satu ibadah...kekadang kita tak realize pentingnya berdoa...doa yg paling mustajab mengikut kata ustaz wan sohor bani leman ialah doa yang terbit dari hati...aku dulu semasa merasai "sakit"...senang betul dapat merasa "hati"...sekarang "hati" itu terasa jauh sangat...aku befiqir..g mana ya mau dapatkan "hati" itu kembali...

6 comments:

ejai said...

Doa ku dlm doa mu jua...

Dekatkan hati yg dah jauh tu..ingat org tersayang..Bila tba soal hati, tak perlu nak FIQIR byk sgt..sbb hidupmu sudah dilengkapi dan dikelilingi oleh ahli keluargamu..

akufiqir said...

tq...

shazisultan said...

aku...tlah larut......

neyna pathi said...

i pun terpk.. bagaimana mau dapatkan cinta..

akufiqir said...

mySassyfren, Shazi...Larut has a beautiful lyric...

akufiqir said...

neyna...mcm mana eh i nak jawab...to me its not something to find..but something to gain from..GOD is Gr8..Doa dan minta pada DIA.